Witaj w Renault Trucks Polska
Rozwiązania transportowe
Jaki lekki samochód dostawczy wybrać do przewozów?
Dystrybucja
Maj. 10 2022
Renault Trucks Master Red EDITION, dostępny jako furgon, platforma z kabiną lub podwozie z kabiną, w zależności od zastosowania, został zaprojektowany, aby ułatwić codzienne życie kierowców w środowisku miejskim i zapewnić rentowność dostaw. Odkryj korzyści.
Renault Trucks Master Red EDITION może być dostosowany do Twoich potrzeb
Niezależnie od ograniczeń, Renault Trucks Master spełni potrzeby Twojej firmy. Możesz wybierać spośród ponad 350 różnych konfiguracji i ładowności od 8 do 22 metrów sześciennych. W zależności od przeznaczenia, Renault Trucks Master jest dostępny w wersji z napędem na przednie lub tylne koła.
-
Zarówno w warunkach miejskich, jak i na autostradzie, wersja z napędem na przednie koła zapewnia większą przyjemność z jazdy i mniejsze zużycie paliwa;
-
Wersja z napędem na tylne koła, dostępna w wersjach od 3,5 t do 4,5 t, jest idealna do przewozu ciężkich ładunków.
Jeśli chodzi o silniki, można wybierać spośród 7 silników wysokoprężnych o mocy od 110 do 180 KM. Jeżeli pojazdy pokonują mniejsze przebiegi w każdej podróży w obie strony lub jeżeli musisz wjechać do stref niskoemisyjnych (LEZ), możesz wybrać Renault Trucks E-Tech Master z napędem w 100% elektrycznym, który zapewnia zasięg roboczy 200 km i osiągi podobne do wersji z silnikiem wysokoprężnym.
Samochody dostawcze z napędem na przednie koła o mocy 150 i 180 KM mogą być również wyposażone w automatyczną skrzynię biegów AMT (Automated Manual Transmission). Automatyka ta automatyzuje funkcje włączania i wyłączania sprzęgła oraz zmiany biegów. Jej działanie może być automatyczne lub ręczne, co stanowi prawdziwą korzyść w mieście, ponieważ zmniejsza zużycie paliwa dzięki optymalizacji zmiany biegów w celu uniknięcia zbyt niskich lub zbyt wysokich prędkości obrotowych silnika oraz łagodzeniu zmian prędkości obrotowej silnika. Jest to również zaleta na drodze, ponieważ kierowca może w każdej chwili przełączyć AMT na tryb ręczny, aby uzyskać większe przyspieszenie, na przykład podczas wyprzedzania. Ponadto skrzynia AMT działa proaktywnie i dostosowuje się do topografii drogi, trybu jazdy i reakcji kierowcy (np. w przypadku hamowania awaryjnego).
Jako liderzy w branży nawiązaliśmy bliską współpracę z wieloma producentami zabudów. Dzięki temu Renault Trucks Master, w wersji z kabiną platformową lub podwoziem, może być w pełni dostosowany do Twoich potrzeb, aby ułatwić Ci codzienne życie.
Prosta i bezpieczna obsługa paczek
W wersji furgon Renault Trucks Master został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu i zwiększeniu bezpieczeństwa załadunku i rozładunku. Pojazd jest wyposażony w uchwyty w przestrzeni ładunkowej, na drzwiach bocznych i tylnych. Wsiadanie i wysiadanie ułatwia także tylny stopień wejściowy na wysokości 436 mm od podłoża. Tylne i boczne progi załadunkowe są również możliwie jak najniższe (od 542 mm z tyłu i 499 mm z boku). Drzwi tylne można otwierać i zamykać pod kątem 180° lub 270°, w zależności od potrzeb. Obsługa paczek jest bezpieczniejsza dzięki oświetleniu LED w strefie załadunku i funkcji alarmu antypodnośnikowego.
Dodatkowy alarm przeciwwłamaniowy zapewnia bezpieczeństwo paczek podczas postoju pojazdu. Alarm objętościowy i obwodowy również ostrzegają w przypadku wystąpienia problemu.
Dostarczaj bezpiecznie
Twoi kierowcy podlegają znacznym ograniczeniom, zwłaszcza podczas pracy w mieście. Renault Trucks Master dysponuje technologią, która zwiększa bezpieczeństwo kierowcy w warunkach ograniczonej przestrzeni. W zakresie bezpieczeństwa czynnego, Renault Trucks Master jest standardowo wyposażony w system kontroli stabilności ESP i aktywny system wspomagania nagłego hamowania AEBS. Może być również wyposażony w system ułatwiający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu (również w przypadku silnego wiatru), system wspomagania ruszania na wzniesieniu oraz kamery i czujniki ułatwiające parkowanie z przodu i z tyłu.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo bierne, jednym z głównych problemów występujących podczas dostaw w mieście jest martwe pole. Wewnętrzne lusterko Renault Trucks Master jest szerokokątne, co pozwala uniknąć tego problemu. Wszystkie lusterka wsteczne mogą być również wyposażone w funkcję "blind spot warning", która świecąc ostrzega kierowcę o przedmiotach lub osobach znajdujących się w martwym polu widzenia. Wreszcie, Renault Trucks Master jest bardzo zwrotny dzięki niewielkiej szerokości całkowitej i jednemu z najlepszych na rynku promieniowi skrętu.
Skorzystaj z naszej wyspecjalizowanej sieci specjalistów
Nasza sieć specjalizuje się w zastosowaniach HCV i LCV. Nasi eksperci znają branżę, w której działasz, Twoje wymagania i wyzwania, i są w stanie pomóc Ci w znalezieniu pojazdu (pojazdów) najlepiej dostosowanego do Twojej działalności. Dzięki naszej współpracy z wiodącymi producentami zabudów możemy również pomóc w zaprojektowaniu niestandardowego pojazdu dostawczego, który będzie idealnie spełniał Twoje wymagania.
Nasza całodobowa pomoc oznacza, że możesz skupić się na swojej działalności. Oferujemy również spersonalizowany harmonogram przeglądów i umowy serwisowe dostosowane do sposobu użytkowania pojazdów. Możesz korzystać z 2-letniej gwarancji na części i robociznę, co oznacza, że możesz pracować z pełnym spokojem.
Oferujemy Ci również specjalistyczne usługi ubezpieczeniowe i finansowe w zakresie zakupu, leasingu i ubezpieczenia Twojego Renault Trucks Master. Dzięki Renault Trucks Financial Services, jesteśmy w stanie zaoferować Ci umowę na obsługę techniczną, finansowanie i ubezpieczenie w jednym pakiecie oferty globalnej.
Zapraszamy do kontaktu z nami, aby uzyskać indywidualną pomoc.