Informacja Prasowa

Seria Renault Trucks „The Good Move: Zaangażowanie w proces dekarbonizacji” potrójnie uhonorowana

#JoinTheGoodMove

The-Good-Move-Renault-Trucks-nagroda
Seria Renault Trucks „The Good Move: Zaangażowanie w proces dekarbonizacji” została potrójnie uhonorowana

Internetowa seria Renault Trucks „The Good Move: Zaangażowanie w proces dekarbonizacji” potrójnie uhonorowana

Renault Trucks i agencja Alunites zdobyły trzy nagrody w dziedzinie komunikacji za „The Good Move: Zaangażowanie w proces dekarbonizacji”. W przygotowanych siedmiu odcinkach omawiane są wyzwania związane ze zmniejszeniem śladu węglowego na skutek transportu drogowego i za to właśnie ta seria otrzymała srebrną statuetkę Grand Prix Stratégies de la Communication d’engagement w kategorii Komunikacja marki – Transformacja firmy oraz dwie nagrody Top/Com: złotą statuetkę Grand Prix w kategorii Corporate business section digital oraz Nagrodę specjalną Expression.

The-Good-Move-Renault-Trucks-nagroda2

 

Transport, z wynikiem ponad 90% podstawowych towarów przewożonych drogą lądową, pozostaje niezbędny dla funkcjonowania społeczeństw. Ciężarówki odpowiadają jednak za 7% całkowitego śladu węglowego Unii Europejskiej, stanowiąc główne wyzwanie w walce z globalnym ociepleniem. Producent pojazdów ciężarowych Renault Trucks, mając świadomość swojej odpowiedzialności, podejmuje się dokonania transformacji w celu szybkiego zmniejszenia śladu węglowego.

„The Good Move: Zaangażowanie w proces dekarbonizacji” zagłębia się w istotę wspomnianej transformacji. Każdy z siedmiu odcinków, składających się na serię dokumentalną, rzuca światło na problemy napotykane przez branżę transportową oraz wysiłki podmiotów z branży, które pozwalają im sobie z nimi poradzić.

Program „The Good Move: Zaangażowanie w proces dekarbonizacji”, wyemitowany po raz pierwszy pod koniec 2023 r., jest dziś pochlebnie przyjmowany za rolę w uzmysłowieniu zagrożenia klimatycznego. Renault Trucks i agencja Alunites właśnie zdobyły srebrną statuetkę Grand Prix Stratégies de la Communication d'engagement w kategorii Komunikacja Marki – Transformacja firmy oraz dwie nagrody Top/Com: złotą statuetkę Grand Prix w kategorii Corporate business section digital oraz Nagrodę specjalną Expression.

Tworząc „The Good Move – Zaangażowanie w proces dekarbonizacji” Renault Trucks skupiło się w ośmiominutowych odcinkach na pogłębieniu złożonych tematów. W serii dokumentalnej głos zabierają eksperci Renault Trucks oraz szerokie grono specjalistów. Wśród nich znajdują się: Ludovic Ravanel, geomorfolog, badacz Krajowego Centrum Badań Naukowych (CNRS), Jean Jouzel, paleoklimatolog i były wiceprzewodniczący grupy naukowej IPCC, Jennifer Peyser, Dyrektor generalny Inicjatywy Odpowiedzialnych Minerałów (RMI), czy też Florence Toilier, inżynierka badań w LAET – ENTPE (Laboratorium Zagospodarowania, Gospodarki, Transportu).

The-Good-Move-Renault-Trucks-nagroda1

 

Sam Bruno Blin, prezes Renault Trucks, pojawia się na ekranie obok jednej z pracownic, jako główny bohater serii, dając przykład transparentności, nie ukrywając ani nie upiększając rzeczywistości:

„Ponieważ nie możemy już zadowalać się małymi krokami, w Renault Trucks podjęliśmy zobowiązania w celu dekarbonizacji naszego przemysłu oraz zachowania zasobów, mając już na naszym koncie liczne konkretne działania. Niemniej nie zapominamy o wszystkim, co pozostaje do zrobienia. Chciałem się tym podzielić i udokumentować to w tej serii.”

 

 

O Renault Trucks

Renault Trucks, francuski producent samochodów ciężarowych, od 1894 r. dostarcza przewoźnikom drogowym zrównoważone rozwiązania w zakresie mobilności, od lekkich pojazdów użytkowych po ciągniki siodłowe. Zaangażowane w transformację energetyczną Renault Trucks oferuje pojazdy o kontrolowanym zużyciu paliwa oraz pełną gamę w 100% elektrycznych ciężarówek o wydłużonym okresie eksploatacji dzięki podejściu cyrkulacyjnemu. Renault Trucks jest częścią Grupy Volvo, jednego z wiodących na świecie producentów samochodów ciężarowych, autokarów i autobusów, maszyn budowlanych oraz silników przemysłowych i morskich. Grupa zapewnia również kompleksowe rozwiązania finansowe i serwisowe.

 

Kluczowe dane liczbowe: 

9 450 pracowników na całym świecie

4 zakłady produkcyjne we Francji

1 400 punktów sprzedaży i obsługi

59 000 pojazdów sprzedanych do 2022 r.  

 

Set canonical URL
Off